Wednesday, December 14, 2011

Tatkala tiada lelaki yang hadir memetikmu
& janganlah engkau sekali2 merendahkan dirimu
Menggugurkan diri..menyembah tanah..
Sedangkan engkau sebenarnya telah ALLAH jadikan begitu tiggi mertabatmu..

Tulang rusuk Adam yang hilang, biarlah dia yang mencarinya sendiri. Hawa pula, tunggulah dan bersabarlah, tak perlulah kamu yang mencari Adam. Kerana kamu tetap tulang rusuknya yang hilang, dia akan datang mencarimu
dan mengambilmu suatu hari nanti. Apa yang boleh kamu usahakan Hawa ialah berdoa agar Adam yang datang itu adalah Adam yang beragama, beramal dengan agamanya dan punya akhlak yang baik. Dengan kata lain dapat membimbing kamu ke jalan yang lurus untuk ke syurga..


✿~ Maaf, mungkin selama ini aku bukanlah TEMAN yang baik..
✿~ Maaf juga, mungkin selama ini aku sering MELALAIKANMU..
✿~ Maaf lagi, mungkin selama ini aku membuatmu rasa SEDIH TERSISIH..
✿~ Maaf juga, mungkin selama ini ada bicaraku yang PEDIH..
✿~ Maaf sungguh, mungkin selama ini aku sering TIDAK MEMAHAMI..
✿~ Maaf aku hanya hamba yang biasa, kerana KELEMAHANKU itu seringku panjatkan doaku padamu di kesempatan yang ada..

Moga Allah selalu MENYAYANGIMU kerana siapa pun kamu, kamu itu adalah temanku di dunia dan di akhirat..tidak ada apa-apa yang ku pinta dari mu, hanya KEMAAFAN yang tulus ikhlas..^_^



♥ Percaya sepenuhnya kepada ALLAH akan membuat 'Mungkin' segala sesuatu yang TIDAK MUNGKIN !!! ♥

No comments:

Post a Comment