Sunday, December 18, 2011

→ Kalau kita di KECEWAkan apa yang kita buat??

→ ( -_-) - Mestilah MENANGIS dan SEDIH

→ SEBAB......??

→ ( -_-) - Tak SANGKA orang sanggup buat kita macam tu

→ dan lepas tu kita kamu BUAT APA??

→ ( -_-) - Tak nak PERCAYA pada dia lagi!!

→ 0o0 macam tu ke?

→ ( -_-) - Mestilah!

→ TIDAK RASA ke KECEWA itu satu HADIAH dari ALLAH SWT???

→ ( -_-) - Sebab??




♥ Dari kerana sebab KECEWA,
ALLAH SWT mengajar kita LEBIH bersikap BERHATI -HATI DAN JANGAN terlalu mengharap pada Makhluk-Nya, INDAHKAN??

♥ JADI jangan sedih sangat ,INGAT kita ada ALLAH SWT yang SENTIASA bahagiakan kita ♥

ALHAMDULILLAH
ALHAMDULILLAH
ALHAMDULILLAH

S è ñ y u m
S y ü k ü r
S è l ä l ü . . (^_^)



♥ Memang payah dan sukar untuk menjadi baik kerana MUJAHADAH ITU PAHIT SEBAB SYURGA ITU INDAH :)

~3> Mungkin kita pernah membuat kesilapan besar mahupun kecil. Tapi berubah dan bertaubatlah kerana Allah SWT. Sesungguhnya Allah SWT itu Maha Pengampun lagi Maha Penerima Taubat. (n_n)



Ya Allah, aku mohon kekuatan untuk terus melangkah.
Aku mohon hati ini tenang dengan mengingati-Mu.
Aku mohon hati ini tidak mahal dengan air mata.
Moga-moga ia lembut setelah dilenturkan dengan mengingati-Mu.

Ya Allah, aku ini tidak punya apa-apa melainkan apa yang Kau beri padaku.
Aku ini lemah melainkan segala nikmat yang Kau pinjamkan buatku.
Jadikan hati ini hati yang kasih kepada-Mu.
Jadikan jiwa ini jiwa yang tenang dengan mengingati-Mu.

Ameen Ya Rabbal 'Alamin ~

No comments:

Post a Comment