Thursday, August 25, 2011

Hujan.......

Hujan yang turun bagaikan mutiara
Berkilau bersinar berkerdipan
Subur menghijau bumi terbentang
Dan bayu berpuput lembut

Cinta yang bersemi
Diwaktu hujan turun
Menyirami ketandusan hati
Dan hujan turut mengiringi
Engkau pergi...

Selembut hujan bercurahan
Begitulah cinta ini
Semesra bumi yang disirami
Begitulah hati ini

Hujan yang turun bersama air mata
Bersama pedih, bersama rindu
Kau datang dan kau pergi jua
Rindu lagi...





Hujan membawa seribu makna buat diriku.......sEtiap kali hujan..ak teringatkan seseorang....setiap kali hujan juga aku pasti berasa sedih....sayu sekali...entah kenapa...aku sendiri tidak mengerti apa yang aku rasakan..

Hari ini 25 Ramadhan..sekian lama aku tidak melihat dia,akhirnya..hari ini..aku diizinkan melihatnya...
ALHAMDULILAH...dia sihat...itulah doaku buatnya...semoga dia sihat dan dapat menjalani hidup ini dengan lebih bahagia......



No comments:

Post a Comment