Monday, January 30, 2012

~ ✿ Jika wanita cantik yang dicari, ia bukan saya..


~ ✿ Jika wanita solehah yang dicari, ia bukan saya..
~ ✿ Jika wanita ayu yang dicari, ia bukan saya..
~ ✿ Jika wanita kaya yang yang dicari, ia bukan saya..
~ ✿ Jika wanita berpurdah yang dicari, ia bukan saya..


~ ✿ Tetapi jika ingin mencari wanita yg hendak dibimbing, ia adalah saya..........insan hina.yg mengharap keampunan dari ALLAH S.W.T............





Jiwa Harus Tenang...

Harus ada rasa bersyukur, 
Di setiap kali ujian menjelma, 
Itu jelasnya membuktikan, 
Allah mengasihimu setiap masa,
Di uji tahap keimanan,
Sedangkan ramai terbiar dilalaikan,
Hanya yang terpilih sahaja,
Antara berjuta mendapat rahmatnya,
Allah rindu mendengarkan,
Rintihanmu berpanjangan,
Bersyukurlah dan tabahlah menghadapi,
Segala ujian diberi,
Maka bersyukurlah selalu..

No comments:

Post a Comment