Wednesday, January 18, 2012

awk..
kalau satu hari kau menangis..bgtau aku..aku tak janji nak buat kau tersenyum..
tapi aku boleh menangis bsama kau..

kalau satu hari kau ada masalah..kau bgtau aku ea..aku tak janji nak bagi penyelesaian..tapi kau boleh kongsi dengan aku..

kalau satu hari kau nak pergi bjalan-jalan..bgtau aku..aku tak janji nak halang kau..tapi aku boleh teman kau..

kalau satu hari kau perlukan seseorang utk mdengar cerita kau..aku janji aku akan ada utk kau..

tapi kalau satu hari kau perlukan aku..dan aku tiada, maaf ea..bukan aku tak sayang..tp kerna ALLAH swt lebih mmerlukan aku..



Tanda Allah sayang pada setiap hamba-hambaNYA....

Adalah memberikan ujian untuk menguji keimanan dan kesabaran,
Setiap dugaan adalah membentuk jiwa yang kuat dan tabah...

Yang baik hanya daripada ALLAH,
... ... yang buruk dari kesilapan kita sendiri,

Allah tidak pernah menzalimi hamba-hambaNYA melainkan hamba-hambaNYA sendiri yang menzalimi diri mereka sendiri...

Ya Allah kau tunjukilah kami ke jalan orang yang soleh ...





P/S : WHEN YOU MAKE A MISTAKE...
THERE ARE ONLY 3 THINGS..
YOU SHOULD EVER DO ABOUT IT...

~~1) ADMIT IT
... ... ~~2) LEARN FROM IT and
~~3) DON'T REPEAT IT

~~in a simple word: ----->>>> TAUBAT

No comments:

Post a Comment