Friday, September 30, 2011

Kebenaran Mu..

Hari ini..terungkai satu kebenaran yang sangat menyakitkan.......kebenaran yang membuat ku mengigil....terkesima ak seketika....memandang dunia seolah2 hilang seketika....dan akhirnya aku menangis hiba...menangis dan terus menangis....

Aku meluahkan segala isi hatiku pada MU Ya ALLAH......teRima kasih yaALLAH...hari ini aku telah sedar akan cinta manusia itu begitu cepat berubah.........begitu cepat beralih arah...hanya cinta Mu Ya ALLAH yang kekal abadi selama2 nya...............

Alhamdulilah......airmata yang mengalir ini,adalah airmata keinsafan........disaat aku menangis terbayang2 dosa yang aku lakukan dulu........Ampunilah hambaMu ini hidup dalam rahmat dan redha MU...aku benar2 mengharapkan itu ya ALLAH.....dulu hidup aku tidak mendapat redha Mu...tetapi Kau tetap menyayangiku Ya ALLAH..........ampunilah aku...hambaMu yang lemah dan tak berdaya ini...aku mengharapakan kekuatan hati dari Mu........berikan aku ketabahan....kesabaran.......untuk hadapi semua ini Ya ALLAH...aku mohon kepada Mu...hingga akhir nafasku nanti...............

No comments:

Post a Comment